It's alive!

Ja, det verkar så va? Men jag märker ingen skillnad? Vad har de gjort?

Jag är tillbaka också, jag överlevde skidskolan och kom neför en plan backe, en "mycket lätt" som det kallades. Dessutom har jag kommit nerför en lite "svårare", grön backe. Haha!
61270-1324
Det är inte någon som jag känner på bilden, men man ser inte deras ansikten så jag kan ju låtsas att det är jag och Martin. Jag är den mindre där till vänster.
61270-1325
Det var rejält med snö där borta in the Dals. Utanför fönstret var det stora högar och man såg nästan inte ut. Men det var mysigt att vara bland mycket snö, det var länge sen det hände. Dock började det regna på lördagseftermiddagen och det blev en aning slaskigt och isigt).
61270-1323
Vi bodde i en stuga i något som kallades för Blå byn. Där fanns det mycket granar och man kunde se de stora backarna (om det inte var så jädra dimmigt)
61270-1322
Nu är jag hemma igen och det är inte alls så dumt. Idag är jag hemma från skolan, för vår dag blev inställd pga att läraren var sjuk. Så jag sitter här en stund. Sedan ska jag gå på toaletten, skölja håret lite kanske och sedan handla lite näringsfulla varor på Hemköp. Efter det ska jag pyssla lite med min portfölj, klistra in lite grejs och fixa lite.

Vad har hänt i världen medans folk har väntat på att blogg.se ska öppna igen då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback