In desperate need of some dark curtains

61270-1403


Att somna på tunnelbanan är inte det mysigaste man kan göra. När huvudet ramlar ner ser man så dum ut.

Var på studiebesök med en klass från min VFU-skola idag. På Nationalmuseum. Jag passade på att kika lite på Toulouse Lautrec-utställningen, men var alldeles för trött för att vara så engagerad som jag hade velat.
På vägen hem somnade jag alltså, som jag redan gett antydan till...och jag svängde snabbt ihop middagen när jag kom hem. Det blidde blomkåläppleindiskcurry med dinkel. Rätt gott men jag orkade inte anstränga mig nämnvärt. Tog väl 20 minuter eller så.
Lagom.

Jag SKA träna senare. Vid halv åtta (min vanliga träningstid) ska jag ut och röra på fläsket. När jag är klar blir det dusch och DH på tv. Sen sooova. Jag tror jag är så trött för att jag vaknar så tidigt på morgonen nuförtiden, när solen går upp så många timmar tidigare. Efter vintermörkret blir det ljust lite för snabbt. Så jag vaknar runt 5-snåret och slumrar mest tills jag ska upp, runt halv sju, kvart i sju.

Oj, jag hoppas att alla antecknar nu.

Nu: En stunds vila, toalettbesök (ovanligt?) och sedan träning då! Please, give me some go!

Kommentarer
Postat av: anna

en vad gullig du är då!
aldrig hört att nån "önskat/vela" se ut som mig..gulleplutta!

nu är jag proppmätt..gjorde mig en salladstallrik..med fet dressing..ost..
och så tog jag en godisbit nu efter duschen..hehe..

Postat av: anna

åh! kassler! det ska jag banne mig köpa mig imorrn och göra en annan sallad på =)
idag blev det skärgårdssalladsblandning, soltorkade toamter, mozarella, lite vanlig ost, gurka, tomat, lite kyckling,paprika och majs =)

Ja den 30 maj, en fredag är spelningen. Vi åker väl hem på lördagen.
borde ju hinna emd en snabbis =)

2008-04-22 @ 20:55:37
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback