Här har ni min rumpa

61270-140261270-140161270-1400

Ja, där var den. Såg ni? Gudanemej.
Idag har jag varit åttiotalig med avklippt t-tröja och allt. Värsta va.
Jag har hälsat på hos min mormor. Där drack vi kaffe med mjölk och så fick vi äppelkaka med vaniljsås. Undras vad kostrådgivarpersonligatränaren tycker om det på torsdag. Äsch.
Äsch!
Nu blir det nyttig middag i allafall så. Tunafish-salad. Yes! With boiled egg.
And my homemade dressing (greek yoghurt and some tomatpuré, kryddor och garlic).
Sen middag, ja. Alltså sen som i Late Night with David Letterman!

Nu börjar jag spåra ur. I'm tracking out.

Shit alltså...


Kommentarer
Postat av: moder jord

Glöm ej att berätta för martin om fotografierna som du skrattade så gott åt:)
Ha en fin vecka så ses vi kanske i helgen:

kramisar

2008-04-21 @ 19:20:13
Postat av: anna

finaste finaste malin!

blir så glad av att bara se dig =)

..och nu har jag bränt mig i solen..
kram!

Postat av: Wysteriia

hahahaha tack för att du påpekade min miss! ;)

2008-04-22 @ 17:50:30
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback