femton jag och två gnägg

Jag har klädhögar som behöver rensas och vikas och stoppas i lådor och hängas på galgar. Jag har mycket att tänka på i skolan. Jag kommer inte hinna äta någon middag imorgon. Jag kommer att gå utanför dörren vid nio och inte vara tillbaka förrän kanske åtta på kvällen... Jag har huvudvärk och vill sova. Jag är stressad.
Jag håller på och tillverkar My Little Ponies i papperslera och svär för att jag egentligen inte har tid och för att jag tycker det känns som inte-riktigt-min-uppgift-och-det-är-jättejobbigt. Har bara gjort en jädra häst hittills och måste kanske göra en till...dessutom ska de målas och pyntas. Och jag vet inte ens om de kommer att kunna stå när de torkat...och fula blir de. Vafan. Jaaaaa...gnäll gnäll. Eller kanske: Gnägg, gnägg!

Jag har i alla fall köpt en ny röd liten jacka. Och en kjol. Och ett par solglasögon som inte är sneda. Jag var tvungen! Jag är stressad, gott folk!
When you're under alot of pressure you need to go out shopping!

Nu ska jag försöka sova och försöka vakna upp till en strålande vårdag. Sen ska jag sy en pall.

61270-1323
Jag efter en dag i snövädret i Sälen. Jag ser nästan lite skräckslagen ut på bilden, därför har jag den här.

Kommentarer
Postat av: anna

men malin..du får skriva hur mycket blaj du vill...ty för mig är det inte blaj utan värdefull text från en som jag räknar som min vän..och jag har inte jättemånga vänner...

Jag gick inte ut eller drack förrän månaderna innan jag tog studenten..satt alltid hemma..sen bytte jag vänner för ett tag och gick ut varje helg och när jag bodde i stockhlm var det ett tag måndagsöl, vila på tisdag, onsdagsöl, torsdagsöl, fredagsöl och lördagsöl..vila söndag..och så började det om igen...och så pajjade jag...
det är mysigare med godis...när man är vuxen =)

massa kram!

Postat av: emelie

violken fin bild. godnatt på dig:)

2008-04-03 @ 00:08:15
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: Jen

Ojoj, låter smått stressigt detdär :/ men hela livet är ju nästan ett stress paradis nuförtiden, ganska sorgligt. Hoppas dina my little ponies blir fina (låter intressant, är det ett arbete du gör ? bilder ?)

2008-04-03 @ 17:38:13
URL: http://jemss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback