Färgglad med gällivarehäng

61270-1376
61270-1378

Idag har jag färgglada kläder på mig.
Jag har illgröna tights/strumpbyxor/leggings.
Jag har illblå/koboltblå knästrumpor som vanliga strumpor, ej uppdragna över mina tjocka vader.
Jag trivs i färgglada kläder fast jag inser att det finns en tendens till att jag ser lite clownlik ut, men det är sånt man får ta.
Jag slog till med lite illgrön ögonskugga.

För är man färgglad så är man.

Jag känner mig dessutom finare idag än vad jag gjorde igår.
På en bild jag tog ser jag nästan lite smalare ut.
Det är roligt.
Om det vore sanning vore det ännu roligare.
Till hösten kanske jag har lyckats med målet att gå ner tio kilo?
Om jag gör det ska jag unna mig ett par jeans.

Ett par jeans.
Jeans.

Ett par tighta jävlar ska de va!
Och ett par baggy som man kan ha nerhasade,
med gällivarehäng, som mina barndomsidoler Ronny&Ragge hade.
Ja.




Kommentarer
Postat av: anna

tycker du ser helt lovely underbar ut ju!

men vavava hade hon?
oj..
men jag har inte ztv...bubu..ska se om jag kan se det på nätet..

kram!

Postat av: anna

jo hon vann ju en i en tävling en gång..har fått tag på programmet nu..ska kika.

puss!

2008-04-17 @ 18:55:21
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Jen

Så är det, veckoslut är nog nåt speciellt lixom fast det egentligen bara är vanliga dagar.
Jag gillar dina färgglada kläder, man blir glad av färger :D

2008-04-17 @ 19:07:27
URL: http://jemss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback