Extra onödigt

61270-1406

Jag vet inte vart jag fick den där minen ifrån.

Idag har jag varit ensam på skolan (alltså utan Freja), men det gick ganska bra det med. Jag fick rätta lite små inlämningsuppgifter på sista lektionen. Alltså, rätta stavfel, grammatiska fel etc. Det var roligt. Ibland tror jag att det är svenskalärare jag ska bli. Hoho! Men nej.

Nu håller jag som bäst på att göra ren alla balkongmöbler och golvplattor samt mina trädgårdsgrodor. Det är en stol kvar och ganska många plattor. Sen måste bordet ut också, men det har jag ju som datorbord...så...jag får sitta i soffan med datorn tills jag hittat ett skrivbord.

ojoj.

Snart dags att laga middag också.

Sen är det gymdags. Jag ska ju prata med han kostexpertpersonligatränarenellervadhannuär idag. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback