En blåhummeldag

Idag är en blåhimmeldag. En blåhummeldag. Näe...humlor är väl gula...och svarta? Och man säger väl inte hummeldag...utan humledag? Vore gott med en Dumle.
Nåja..en blåhimmeldag trots det. Solen skiner och det är ett par grader över tio. Klockan närmar sig lunchtid och Martin ligger kvar och sussar sött. Jag har varit uppe en timme och har hunnit äta frukost. Fil med havreputer och krossade linfrön, kokos och sesamfrön. Jag tycker frukosten är svår att få till. Jag har sällan någon bra matlust på morgonen men försöker att alltid få i mig något.
Jag får öva mer.

Eftersom jag inte hunnit ta några roliga (?) bilder idag bjuder jag på några till på fåglarna. De är från igår kväll när de alla satt på stegen och var pömsiga tillsammans.
Om ni inte är intresserade, klicka inte på bilderna. Hohoooo!







Kommentarer
Postat av: anna

hehe ja jäklar vad det kan svida..och så får man de där sexiga rödpricka eksemen också..hehe

ska nog bli lite promenerande för min del idag med..sen har jag ingen aning alls vad som skall ske eller inte.

massa kram!

Postat av: sara

jag fattar inte varför nästan alla inte har någon matlust på mornarna, jag är alltid hur hungrig som helst då! xD

2008-04-20 @ 12:22:51
URL: http://gguldlock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback