Back inte hårdays

Håll i hatten (fint gammalt uttryck) för det här inlägget kommer att bestå av massor av bilder, närmare bestämt 16 stycken. Jag satt här och funderade på hår och hårfärg. Jag har ju numera min egen naturliga hårfärg, efter åratal av färgat hår. När jag ser dessa gamla bilder (ja de äldsta är nog sex år gamla) så får jag nästan lust att färga det igen. Snyggt med mörkbrunt, nästan svart. Men näe...jag orkar inte färga den där satans utväxten hela tiden och det slet ju en del på håret och hårbotten, något jag tror har påverkat att jag numera har väldigt mycket problem med just hårbotten.
Dock kanske jag ska göra lite ljusa slingor någon dag när jag har råd. Bara ljusa upp håret lite.
Känns lite konstigt att se gamla bilder ibland. Och hur man har sett ut genom åren. Jag har haft en förkärlek för rött också, det beror nog mycket på att alla sa att jag passade så bra i det. Vete fan.

Well, jag ska inte bli långrandig här nu. Check the bilder.



Jag behöver nog inte lägga upp någon nu-bild, det är ju bara att kika nåt inlägg ner. ;)

Kommentarer
Postat av: madde

kör mörkbrunt me röda slingor?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback