Är jag rik eller inte och vad är det i äggen?

Jag har precis fått min deklaration med posten. Där står det att jag ska få tillbaka 23 211 kronor. Alltså...va? Jag kommer inte att behöva jobba i sommar om det här är sant. Jag ska kolla upp det för det verkar helt sjukt och jag tror det inte förrän jag har pengarna på kontot.

Nu upptäckte jag dessutom att äggen, som min nymfparakit Rocki lagt, har börjat kläckas...jag börjar bli lite orolig nu...på något sätt måste hon och Rune (som är en undulat) parat sig för det ska inte kunna bli några bebisar av obefruktade ägg...och jag har dessutom inte tid att ta hand om några fågelungar nu...

Kommentarer
Postat av: Jen

alltså, jag säger bara äntligen en blogg som verkar ha fötterna på jorden och inte svävar ditt uppe någonstans med sina designer väskor och bara endast mode osv. :) du verkar cool.

Postat av: moder jord

Du vet att det e första april idag va:):)
E det sant så e det bara o tacka o ta emot, vad ska vi hitta på för skoj tycker du, ut o käka en god middag;)
Jag får ialla fall 1471 kronor jag så jag e med glad:)
See you tomorow vid the bus Kramizar

2008-04-01 @ 14:32:36
Postat av: Jen

tur att jag kunde glädja dig :D

2008-04-01 @ 15:18:48
URL: http://jemss.blogg.se
Postat av: Barbro

Vad ska man tro på? Duvorna skulle jag kunna tänka mig är sanna, men äggen? blev det krokodiler? Hoppas att det där med skatten är sant!
Jag har 8 arbetsdagar kvar! Ser fram mot vår akvarellkurs!

2008-04-01 @ 17:20:22
Postat av: anna

men wow! ska hålla tummen för att det är sanning gumman!

hihi jag fick lära mig enmassa svordomar när jag var liten..vi var inte så religösa...eller är inte..hehe

kram

2008-04-01 @ 19:24:26
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: madde

23000!?!?!?!!? HERREJÄVLAR, håller tummarna för att d e sant =)

2008-04-02 @ 00:58:40
URL: http://www.muffinsmadde.blogg.se
Postat av: Cim

Står det i deklarationen så är det sant, grattis!

Men min fråga är kan verkligen en undulat para sig med en nymf och få ungar?

2009-04-29 @ 21:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback