Nygamla bilder

Idag har jag varit enormt trött och haft huvudvärk. Därför gick jag en timme tidigare från skolan idag, det gick bara inte att sitta där och lida. Men jag var ju där mesta delen av dagen i alla fall.
Nu ikväll har jag trixat lite med ett par gamla bilder som jag och Martin tog när vi bodde i goa Göteborg. Två porträtt av mig som Martin tagit, jag är väldigt nöjd med dem, han är inte så dum på det där med foto ändå, min sötis.


Det jag gjort med dem är att jag förstärkt färgen på träet litegrann samt höjt kontrasten litet. De är ej beskurna, utan helt i original, såsom Martin tog dem.

Dessutom pillade jag lite snabbt med ett par svampbilder.



Där har jag beskurit litet samt dragit upp kontrasten litet. Dessa bilder har jag tagit själv. Vi lånade ju värstingkameran nummer ett när vi bodde i Gbg, tyvärr glömde vi en del inställningar pga olika orsaker, men jag gillar en del av bilderna trots det.



Och så har vi en bild av min sötis himself. Dock lite knasigt perspektiv och ganska suddigt, men jag gillade verkligen den här bilden själv. Har endast dragit upp kontrasten litet i denna.

Klicka gärna på bilderna, så blir de liiite större och kanske liiite roligare att se på. :)

Kommentarer
Postat av: mamma jansson

Som vanligt fina bilder att se på o på en snygg tjej med:)
Ja Martin ser ju inte dum ut han heller:)
Hoppas huvudvärken är borta o att din sovmorgon blev av! Själv somnade jag 03:35 efter att ha lyssnat på timmerav verkning;)NU tror jag det blir lite pop!!! Haha
KRAAAMEN

2007-09-12 @ 10:13:14
Postat av: anna

du är en av de vackraste tjejer jag vet.
kram på dig malin.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback