Lite bara

Idag var första dagen på andra veckan i skolan. Jag trivs okej, det är trevliga människor och trevliga lärare. Det borde bli bra det där. Men av alla intrycken får jag huvudvärk. Efter att under två år ha jobbat med endast EN person (har ju jobbat som personlig assistent), blir jag helt bäng i bollen av att se och röra mig bland så många människor. Det blir lite skumt faktiskt. En total omställning.

Jag gillar att man kan komma till skolan i vilka kläder man vill. Att ingen bryr sig om vad man har på sig. För jag gillar kläder och färger, orkar inte ha folks blickar på mig om jag råkar ha något knasigt på mig. Nog för att min stil är ganska oknasig men om jag vill så kan jag ha knasiga kläder, så känns det. Och det är en bra sak!

I helgen blev det lite slappande, lite besök hos mamma, lite besök hos bror, lite besök hos mormor och däremellan skoköp och biobesök. Man får försöka klämma in grejer på helgen. Dock blir man lite trött av att göra det, men just nu finns det inte extremt mycket tid.

Nu ska jag försöka vila bort lite av huvudvärken och hjälper inte det - ja då får jag ta till värktabletter.

Kommentarer
Postat av: mamma jansson

Stackars dig som har den där hemska huvudvärken, skulle gärna byta med dig så du slapp så du kunde få plugga i fred.
Sitter här med en stänkare, vi firar ju:)
KRAAAAAAM

2007-09-04 @ 14:09:21
Postat av: anna

varför kan du inte ha jeans då?
hehe näe, jag bytte skor under promenaden...silly ;)
pöss!

Postat av: Jenny

Jao men det var ju sant ju, annars skulle jag inte ha sagt det! =)
haha ja det måste jag bara prova nån gång!!
Ja det måste vi göra, men är du ledig nått nu i veckorna när du går i skolan? Vi kan ju höras på msn också, fast det var längesen jag var inloggad... =)

2007-09-04 @ 22:36:19
URL: http://spinningjenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback