Lilaskimrande med inslag av lime

Idag har jag varit gosig, varm och lilaskimrande med inslag av limegrönt. Jag har myst i min nya lila koftgrej, haft svarta benvärmare på armarna och lila/svart-randiga torgvantar. Mina mysvinterskor fick vara på idag också. Åh vad mysig jag känt mig. Jag skiter fullständigt i om jag ser tjock ut i koftgrejen, den är så mysig såååå.

Vi har grejat lite med gestaltningsförberedelser idag i skolan, verkar som det ska gå att lösa det mesta. Men nu är det tamejfasen helg!



Kommentarer
Postat av: jull

Vem är bäst utav Filip o Fredrik ? :)

Postat av: Sussie

Jättefin ögonskugga och outfiten med. Ha det bra :) Kram

2007-09-28 @ 18:58:21
URL: http://stringbeanjean.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback