Tre Malin & en Ananas




Jag älskar ananas. Förutom när man glömt att slänga bort skalet så det luktar dagen efter. Men frukten, den är god, mumsig, fruktig, söt, syrlig och vacker. Köpte en miniananas på Willys i går när jag var där med min lilla mor och handlade. Den ska jag kanske äta ikväll, jomenvisst!
Idag har jag handlat godis till mamma och Rolle, två påsar jordnötter med choklad och en påse (500 gr) punschpraliner. Muchos gotto! Du får det sen, ok mamma?

Imorgon börjar vfu-n. Jag är mucho nervös. Halv tolv ska jag träffa handledaren. Jag och en annan tjej i klassen ska vara på samma skola så imorrn ska vi ha sällskap. Rätt skönt att slippa vara där prick 08 första dagen, det måste jag ju säga. Så man kan slappna av lite innan. Huga..Gudanemej...ojojoj..hur ska det gå?

Bilderna däruppe, det är jag idag. Fast jag är ingen ananas.


Kommentarer
Postat av: mamma jansson

Va snällt, ser fram emot att smaka nötterna:) Du e som en ananas, lika söt:)
Kramisar

2007-10-08 @ 18:02:49
Postat av: anna

och det är på denna fruktansvärda punkt som vi skiljer oss vackra malin...ananas...fy fan...

men du är älskvärd! klart det kommer gå prima imorgon!!
kram

Postat av: Jessica !

Jag gillar inte ananas..eller, det kanske är för jag inte tål:p Hehe

2007-10-09 @ 10:27:30
URL: http://jGbaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback