Tankar om lax och en puss till Martin

61270-887
Jag vet att jag är ful men jag vill ju ge er en puss i alla fall. Hoho!
Kanske är pussen mest till Martin idag i och för sig och han är ju van med hur jag ser ut... haha!

Idag är en seg dag och det känns som jag skulle vilja sova lite till. Vaknade ju när Martin gick upp, när han höll på och grejade (han är inte så tyst den mannen), samt när han gick och när han kom tillbaka (glömde något) och sedan när han gick igen. Jag såg honom springandes mot bussen när jag kikade genom köksfönstret. Undrar om han kom i tid.
Jag har i varje fall funderat lite över middagen och det blir apelsin- och rosmarinlax, ett recept jag tänkt testa ett bra tag nu men aldrig gjort. Det låter gott, visst gör det väl? Får bli jasmineris till idag för det är ju faktiskt lördag!

Men...först måste jag handla. Ska ta på mig min nya jacka idag och mina mjuka vinterskor och mysa iväg till affären. Yep, that I will do!

Hoppas alla har en mysig lördag!

Kommentarer
Postat av: mamma jansson

Mors, läget? Här e man trött trött, ja det e väl inge ovanligt. Blev middan god igår? vad ska vi äta imorgon då....ah hittar nog på nåt, nu ska jag förbereda lasagnen som vi ska ha till middag:)
Puss puss

2007-10-28 @ 14:25:14
Postat av: Hanna

cool bild! ;)

Postat av: Jenny

självklart är ni välkomna på både middag och fika! any time! ja jag har redan hunnit inhandla lite julprylar =)) har tyvärr inga biler på dator än, men så fort det finns så kommer dom på en gång! =D alltid trevligt med babbel ;)
kram!

2007-10-28 @ 21:26:38
URL: http://spinningjenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback