sjuttioåttiotalslampafeeling

Mossa mossa! Det var ett tag sen va? Ja, det har varit mycket att pyssla med nu i veckan, skolarbete upp till öronen har det varit. Nu är i alla fall papret inlämnat, både det enskilda och gruppens gemensamma. Nästa vecka ska vi börja att pyssla med gestaltningen. Dessutom blir det opponering på torsdagen, samma dag som vi själva ska bli opponerade på. Men det går säkert bra.

Härom morgonen när jag vaknade var det såhär ute


klick

Ja, det var så dimmigt att jag tror det kan ha varit lite tufft i trafiken. Jag såg inte Hemköp, som borde synas där långt bort i det vita, det brukar jag göra annars.

Nu har helgen börjat. Det känns så skönt att få ha helg utan att tänka på skolarbete. Sociologin är ju också klar och nu har jag mina 40 poäng där. Åh vad det känns skönt.

Jag unnade mig en ny jacka idag. Jag köpte den trots att det egentligen inte är en sådan jacka som jag letat efter. Eftersom jag inte hittat någon fin kappliknande, ganska lång jacka...så fick det bli en svart med fuskpälskrage och lite dragkedjor här och var. Dessutom köpte jag en blå parkasliknande (?) jacka som jag velat ha länge. Jag unnade mig det. Sen gick jag snabbt förbi alla andra affärer så jag inte skulle frestas att kliva in och "kolla lite" där med.


this is the blå jacka
klick

Var inte på egofotohumör idag heller så det bidde bara bilder på den blå jackan. Dessutom har jag som vanligt undvikit att göra bilderna bra, för helkroppsbilder av mig blir ju bara "bra" om det är lite halvtaskig kvalitutta på bilderna.

Jag bjuder i alla fall på en dagens Malin


klick

Måste också passa på att visa bilderna på ljuset som jag fick av mamma i våras. Jag har inte tänt det förrän nu, eftersom jag inte gillar att tända ljus på våren och sommaren på samma sätt som på hösten och vintern. Aj totalli lav it! Det är så coolt! Växlar mellan blått och rosa sken. Really my kind of stuff, lite sådär sjuttioåttiotalslampafeeling över det.


klick

Kommentarer
Postat av: mamma jansson

Fick förhandsinformation av Sussi om lägenheten så det va därför jag visste det:) KUl.
Ljuset ser jättemysigt ut ska osså köpa sånt den, det va bra hos mormor som vanligt på gott humör:) Imorgon ska vi hälsa på svärmor men först ska jag ha SOVMORGON ja det låter konstigt att man vill ha sovmorgon, trots att man inte behöver gå upp som vanliga människor gör en arbetsvecka men har man värken o sen en karl som får timmerbeställning varje natt så e det bara så;) Nä trevlig helg på er alla:)
Kramisar

2007-10-26 @ 18:14:33
Postat av: Jenny

toppen finjacka! mycket mindre "påsig"modell än den andra. =) Trevlig helg!! =D

Postat av: madde

ja ska me köpa jacka.
kallt ute!

2007-10-27 @ 00:56:29
URL: http://www.muffinsmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback