Reservbilder och tankar om kanelbullar


En iskall morgon med rök i mun slutade i en solskensdag med svett under armar och på rygg. Verkligen stora skillnader i vädret just nu. Jag tog bussen hem från skolan, där vi pratat med handledare, hämtat frigolitskivor och redigerat ljud. På vägen fotade jag lite genom rutan och sedan gick jag av ett par hållplatser innan min och vandrade runt och fotade litegrann av det som är kvar av hösten. Lite löv, lite solstrålar, himmel och elkablar.
Dock strular kameran just nu, bilderna verkar inte vilja hoppa över till datorn så jag fick nödfixa dessa två och lägga upp i detta inlägg istället. De är från förra veckan när jag gick genom skogen från Bagis.

Jag ringde till Martin och bad sötisen att han skulle köpa med sig ett par kanelbullar, eftersom jag ju inte ätit någon idag och egentligen tänkte jag att..nej...ingen bulle här för då blir jag tjockare, men vafan. Lite kul måste man ju få ha, och kanelbulle mitt i veckan är ju liksom enormt lyxigt. Haha!
Han skulle i varje fall kika om han hittade några bullar, kanske de är slut överallt. Man kan aldrig veta.

Ikväll blir det tacos till middag igen, rester från igår. Men det är inte fel. Mer mums! Ska försöka slappa till kvällen liiiitegrann och se på tv senare, efter middagen.

Kanske ska passa på att säga, igen, att jag använder Mozilla Firefox som webläsare så ser min blogg knasig ut för er som använder Explorer, byt till Firefox! ;) Vill ni inte byta så klicka åtminstone på bilderna, så slipper ni pixlarna...fast klicka på dem hur som helst, så blir de dessutom större.

Kommentarer
Postat av: mamma jansson

vi kanske får sällskap av Oliver imorgon:) Han e snorig o ska inte gå på dagis, jag får höra senare ikväll hur det blir. Bara så du vet:)
See you..
Kramis

2007-10-04 @ 19:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback