Om du har ett äpple...vill du dela det med mig?

Eller vill du ha ditt goda äpple för dig själv? Jaaa...fast Martin får låna den ibland.

Här är min nya daaata!

Klick

Den gick att få tag på igår trots allt. Inte illa. Jag passade på att köpa ett rosa fodral till den också, så den kan bo fint. Kan inte använda den riktigt än för det är ju en del som ska installeras på den. Typ nätverksgrejset. Just nu fungerar inte det trådlösa utan man måste använda sladd och sladden vi har är av miniformat så den är inget att fundera på att använda. Men imorrn ska vi köpa en ny router så då kanske det kommer att fungera med det trådlösa. Me wish!

Och nu ska jag alldeles strax till skolan och möta upp min grupp. Vi ska förbereda vår gestaltning så mycket det går samt öva på opponeringen. Japp japp.

This is me idag, jag försöker få med mitt nagellack på bilderna, därav de skumma händerna i bilderna.



Jag tycker jag lyckades få till en bra profilbild där - not. Nu kan alla se min konstiga näsa. Haha!

Kommentarer
Postat av: mamma jansson

Fin profilbild på en söt tjej:)
Kramen

2007-10-30 @ 10:24:57
Postat av: madde

åhå, köpt dig ett äpple? va kosta äpplet?

Postat av: anna

hur mår älskade vackra malin idag?
kramar!

2007-10-31 @ 21:36:43
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: anna

hehe jadu..den rosa borsten köpte jag i lördags så den är inplastad och oanvänd och då är det alltså meningen att den gråa ska slängas..den tredje som ju är av "plå/stål" gick handtaget sönder på - mans skruvar fast det...var meningen att jag skulle köpt nytt men det bidde inte så...så den ska också slängas..

kram

2007-11-02 @ 17:31:45
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback