Oh, sweet sweet shopping

Idag verkar vara en bra egofotodag, trots finnar och knögglig hud, så det kanske dyker upp bilder här senare. Dock ska jag först dra mig mot staden och shoppa litegrann. Har till och med skrivit lista på vad jag behöver så jag inget glömmer i ruset av att vara i en massa affärer.
Bara jag, ensam bland sorlet av tusentals andra människor på gatorna runt omkring mig.

Jag hade en så bra dikt i huvet igår innan jag la mig, men såklart skrev jag inte ner den. Fan!

I slutet av den här månaden kommer jag att ha en alldeles egen dator. En laptop som kommer ligga i mitt knä och mysa närhelst jag vill. Spinna som en liten kattunge kommer den att göra!

Kommentarer
Postat av: mamma jansson

Vaknade tio med halsont....hoppas det försvinner. Därför gick jag inte med idag, hoppas vädret blir bra ihelgen, ska sitta inne o elda o mysa framför brasan medans gubbarna e ute o jobbar:)
Må gott Kramisar

2007-10-18 @ 10:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback