Mobilen vilar mjukt på bindan

61270-875

Tänkte att jag skulle visa hur det ser ut där jag sitter om kvällarna/dagarna/mornarna/nätterna och nätar mig, pillar i ps, bloggar, läser, skriver etc.. Visst är det snyggt och inte alls särskilt stökigt? Hoho! Tjo visst du! Högar av saker överallt. Dock är detta ett av de tillfällena då det faktiskt inte är extremt mycket grejer på bordet, högarna brukar vara mycket större än så här. Observera stjärnorna på väggen, vi har inte orkat måla om i hallen ännu...
Och mobilen ligger mjukt och skönt på en alwaysbinda, bredvid en burk med cashewnötter och annat bråte...huga hur det ser ut...

Nu kommer jag snart få en egen dator och vi ska fixa en egen datorhörna till mig så kan Martin få ha sin för sig själv (denna alltså). Jag ska köpa ett litet bord och en stol i helgen hade jag tänkt, så kan jag sitta på min egna arbetsplats. Kommer att bli mysigt tror jag! Måste bara hitta utrymme till alla mina målarprylar och annat som nu ligger i den hörnan som ska bli min dator/arbetshörna.

Såhär, typ, ser jag ut idag. Måste ju ha med de obligatoriska egobilderna:


You need to klick på bilderna

Kommentarer
Postat av: mamma jansson

Tjoho, kan du inte få din dator snart så du kan sitta o skriva här, så tråkigt när man inte kan läsa nåt nytt ju:) Hoppas du mår bra.
kramisar

2007-10-25 @ 14:02:43
Postat av: Malin

Jag har inte tid att skriva och fota till bloggen just nu, det är för mycket i skolan. Too much to do.
Men jag hoppas vi datorn inte tar för lång tid på sig. :)

kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback