Hjälp, är det ingen som kan hjääälpa mig?

Nu kommer jag snart bete mig som en typisk sån där "modebloggare". Men jag säger som så, att varför inte passa på när det i alla fall är 25 stycken som läser varje dag? ;)

Here it comes:
Jag har köpt en jacka/kappa/whatever och har stora våndor med den. Den är jättemysig och säkert varm om vintern. Har luva och är tillräckligt lång. Jag tycker om sånt man kan mysa in sig i. Men...jag ser för sjuttsingen ut som en liten tomtemor i den. Alltså, jag vet ju att jag inte är smal, och jag har ju funderat på det där ett tag nu...måste jag hela tiden köpa kläder som gör att jag ser smalare ut? Jag har dessutom lagt undan en annan kappa, som jag ska kika mer på imorrn innan jag bestämmer mig för en av dem. Men den jag köpt ser i alla fall ut såhär:


Klicka för att förstora, som vanligt.

Alltså...jag är inte smal men köpte denna i medium och trodde att den kanske skulle vara lite tajtare då. Men den är rätt stor i alla fall. Men jättemysig...hjälp mig! Ska jag ha kvar den i alla fall? Martin brukar inte gilla när jag inte har kläder som följer mina former exakt. Han tycker om mina former. Haha! Nejmen...den är ju indragen i midjan, alltså inte enbart en påsjacka, men den är tillräckligt stor för att jag ska se lite kul ut, eller? Jag är ju dessutom endast 158 cm lång, så det bidrar ju till tomtelooken? Fast den är så mysig och gosig...ja, hjälp mig nu sa jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback