Godis till alla!

Mossa mossa!
Idag är det soligt och flera plusgrader. Isen är bortsmält och nu väntar alla på den andra omgången snö.
Själv är jag jättetrött men ska idag jobba med skoluppgift och sedan ska jag ut på en powerwalk/joggingtur ikväll innan jag sover, tänkte jag. Vid sjutiden borde passa.

I lördags var jag ensam hemma här, åt kinamat och hade tända ljus. Martin var ute med en kompis och jag hade inget bättre för mig. Jag såg på film och åt glass med chokladsås.



När vi var på stan på dagen (Martin klippte sig) så köpte jag nya hårprodukter, mina favoritgrejer till håret. Tyvärr hade de inte sprayen men jag fick i alla fall med mig lite grejs. Sen köpte jag en bok, som var jättefin och hade en massa kul recept inuti, tänka sig.
Den ser ut såhär:

Så den roade mig en stund också, där på kvällen.

Idag ska jag som sagt jobba med skoluppgiften och jag ska alldeles strax sätta igång. Så nu får ni alla fem roa er med lite bilder på mig från idag. Kolla va fint jag posar på de första bilderna. Riktigt stolt över det faktiskt. Dessutom får man ju se lite av vårt alltför röriga badrum och det är också kul. Alltså, på riktigt nu...varför ser jag så dum ut? Haha! Men de där fakesmilbilderna är nog bäst!



Ni kan få lite godis också, om det var alltför trist att kolla på de där bilderna.





Kommentarer
Postat av: mamma jansson

wow vilken snygg klänning du har, e den ny?
Här e det hest o snorigt, jag e bara lite lite men Rolle e mera, så det va tur han va ledig idag. Vi höres om fredag då:)

Kramen

2007-11-19 @ 19:39:49
Postat av: Malin

Ja, den är relativt ny. Har haft den på mig hemma hos dig också. ;)
Jag vill med bli sjuk, det känns som det är på g hela tiden men det händer aldrig nåt...jobbigt. Tycker man likabra kan bli sjuk då liksom..men inte då.

Jag har skallvärk så ska sova tidigt idag. Redovisning imorrn i skolan.

Krya på er!
Hörs om fredag, kanske på tors. :)
Kram

Postat av: madde

lovely malin!
åh va fina krullar du fått te i håret!!!

imorr ska ja boka julbordsplatser på liseberg. =D
julskinka HERE I COME.

2007-11-20 @ 01:21:21
URL: http://www.muffinsmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback