Bild? Svar nej.

Igår var vi och kollade på Jonas Gardells nya show "Tillfällig gäst i ditt liv". Som vanligt tyckte jag det var jätteroligt och jag skrattade så tårarna rann vid ett par tillfällen, sådär som det ska vara. Bra platser hade vi också, jag slapp sätta mig på jackan för att komma upp en bit för att se något. Såg bra hela tiden.
Man fick inte fotografera så jag har inga bilder att visa upp från gårkvällen, tyvärr.

Har inte fotat nåt nytt alls sen igår på dagen så det blir tyvärr inga bilder i dagens inlägg.

Imorgon är det klassfest så jag kommer nog inte att ha tid att blogga under morgondagen heller, om jag inte får ett ryck och gör det mitt på dagen innan jag går eller på kvällen när jag kommit hem. Man kan aldrig så noga veta med mig.

Ja, men nu vet alla att jag lever och mår bra. ja, den där skallvärken har gett med sig litegrann men jag är så satans trött istället så...jaaa...man kan bli knäpp för mindre.

Mossa mossa!

Kommentarer
Postat av: mamma jansson

Ett skratt förlänger livet, man mår så bra efteråt när man fått skratta så tårarna rinner. Jag får göra det ibland när Rolle får sina ryck o det e man inte van med sen förr!! Må gott o hälsa Martin:)

Kramisar

2007-11-13 @ 20:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback