Ugly face & flowerphoto



Jag har, som utlovat, fotat blommorna jag planterat på balkongen. Tyvärr har lilla jag inte funnit en bättre plats än på bordet än så länge, men it gives you an idea. I den stora runda krukan, som faktiskt står på golvet, är det smultron och lite andra bloms.
Egentligen vill jag ju ha en miniträdgård med vattenfall, stenar och små buskar och träd..men man kan ju inte få allt. Kanske när vi har hus om 25 år.
Och, never mind the skitigt bord. Och några av blommorna ser ledsna ut, never mind det också.

Och - den första bilden föreställer mig i en koncentrerad sekund i bländande sol..försöker mig på ett självporträtt av något slag. Tyckte det kunde vara kul att se hur fula miner jag kan göra. Är nämligen mästare på det enligt Martin. Inte bara fula miner, utan miner överhuvudtaget. Och för att inte tala om ljudeffekter.

Sen ska jag inte berätta att det var den enda egobilden som blev någorlunda bra idag...vad säger det? Hmm...

Kommentarer
Postat av: mamma annsan

det e så fint så, o grodorna e ju söta:)
Må gott så höres vi.
Kramisar

2007-05-09 @ 18:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback