Lady Carecentral

Men hallå?
Man betalar 140 spänn...och får knappt någon information. De hade typ "glömt bort" mitt fall. De skulle skicka ett brev och meddela ett mer tydligt resultat...så jag betalade för att få veta att jag kommer få ett brev senare. Haha.
Ja, jag var hos tant vårdcentral idag.
Sen gick jag hem igen, förbi Ica och handlade lite lunch och sånt.
När jag kom hem hade jag fått en avi på mina böcker jag beställt från bokrean...och de finns att hämta på - Ica. Jag orkar inte gå tillbaka nu.

Nu har jag ätit en lunchsmörgås och ska väl försöka måla litegrann om ett tag. Jag gillar att måla, men när det är något jag verkligen måste så blir det genast lite tråkigare...jag har alltid varit sån. Dumt.


61270-160

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback