Yr klädkammarkoll





Tjolahopp! Så känner jag mig verkligen inte. Efter en middag bestående endast av nutrilettbar, kaffe och vatten känner jag mig alldeles vimsig och yr (kanske är det samma sak?) och trött. Fast trött var jag redan innan. Sen känner jag mig hungrig också, ska jag tillägga. Men jag öser i mig vatten. Jag ser lite suddigt också...huga..

Jag har roat mig (?) med att kolla i min klädkammare och hittat en del kläder som är för små, eftersom jag gått upp i vikt (därav den knepiga middagen). Jag hittade två klänningar jag sydde upp i Vietnam. Den lila i riktigt fint siden, som är en riktig festklänning och drakklänningen som jag designade själv. Drakklänningen är svart med vida ärmar och lite singoalla-inspirerad ringning. Sorry bildens kvalitét men det gick inte att få det bättre.
Den grönblommiga hade jag på min studentskiva. Det är en favorit som nu tyvärr inte kan stängas i bak...och det gör mig väldigt ledsen...men nu är det hårda dietdagar som väntar. Kanske ett kilo eller två kan försvinna. Helst tio, men man kan ju drömma? Den gröna köpte jag för 80 kr på Myrorna, ska jag tillägga.
Sen blev jag sur när jag kom hem från stan, skulle ta på mig den nya t-shirtklänningen med fickor på och fick med fasa syn på larmet som de glömt ta bort! Nu måste jag dit innan jag kan använda skiten, och jag har inte tid förrän på fredag..


Här är jag i Vietnam med klänningen på, ett antal kilo lättare. Dock ingen höjdarkvalitét på den bilden heller. Haha. Och ja, man ser ut sådär när man backpackar. :D

Kommentarer
Postat av: anna

fina klänningar gumman..och jag tror inte yrheten beror på nutriletten utan på ångest och inre stress...*kramar om malingumman min*

Postat av: Jenny

psst! larmet kan du få bort hemma om du har en stark näve och en bra sax eller nått liknande ;)

2007-06-05 @ 11:02:08
URL: http://spinningjenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback