Vatten på min sommar som grisrosa boll

61270-548
Sommar vid vatten är inte fel...här är jag och Martin med några vänner vid en restaurang utanför Söderhamn förra sommaren. Jag med lånad skjorta från Martins fasters garderob. Jag bränner mig lätt i solen och hade då bränt mig till den grad att jag inte kunde vistas utomhus utan långärmat..så då lånade jag en skjorta när vi var på besök i Sundsvall en kväll när vi ändå var i "närheten" (Söderhamn - Sundsvall = ett par mil...haha).
Jag kommer få lite vatten på min sommar i form av stränder i Thailand och Malaysia...det känns inte alls fel. Jag längtar verkligen bort till varmare land och hav nu. Dessutom blir det nog lite shopping och besök på museum, som det brukar bli när vi reser. Och det är inte fel det heller! På måndag är det två veckor kvar...nedräkningen har börjat lite smått..
Kan se mig själv i bikini där vid en bungalow vid stranden...en stor grisrosa boll mot den vita sanden. Jag hoppas vi kan bo i någon sån där bungalow en natt eller två, har jag alltid velat..även som grisrosa boll går det bra.

Kommentarer
Postat av: mamma jansson

tjohej
Ricke va o hämtade resten från resturangen, du hade två lådor kvar som finns hos mig nu. Fast jag tömde innehållet för det hade blitt gammalt. Hoppas du får vila i helgen, det är du väl unnad, sov ordentligt länge nu. Kramisar från mej till dej

2007-06-29 @ 15:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback