The Malin of today




Så var det ju dagens Malin också. Man ser lite av min nya klänning men någon helfigursbild kan ni alla mina tio läsare drömma om, för det kommer ingen sådan. Det ser för övrigt ut som jag har en stor böld på kinden (som jag visserligen hade för ett par veckor sedan), men det är det inte, utan rent skit (finns det rent skit?) på badrumsspegeln i vårt badrum. Ser ni några fler sådana "bölder" så är det helt enkelt spegelskit. I alla fall just idag.
Och ja...jag ser ut som ett spöke utan ögon på den andra bilden...men vafan...

Nu har jag tre klänningar att välja mellan och jag ska INTE köpa fler för jag börjar bli smått pank nu. Skor har jag i alla fall redan så det behöver jag som tur är inte köpa. Det är jobbigt att vara rund ibland för man vill ju så gärna vara några kilo smalare så man ser vacker ut på fina fester...men jag får intala mig själv att jag är fin trots mina meloner (vattenmeloner) till bröst och min fula dubbelhaka...
Ibland skulle det vara skönt att vara kille och ha mer raka former (kallas det former om killar...raka former låter liksom fel...ungefär som en rak kurva), så man slapp alla jobbiga problem. Då skulle jag ha en snygg kostym med någon rolig touch som gjorde den lite speciell..

Idag var jag väldigt parentesig..

Kommentarer
Postat av: Jenny

ojoj! ännu en klänning, hur ska du kunna välja?! ;) men vilken du än väljer kommer du att se superfin ut, det vet jag! hur ser den senaste ut..? min är svart (låter tråkigt jag vet) med vita stora blommor och vissa blad är gröna och lila färgade. jag kanske lägger in en bild så småning om =)
kramen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback