The comic night



Lite bilder från gårdagens besök på Skrattstock. Kan dock rekommendera att ha med sig sittunderlag, typ filt, och lite gott att äta och dricka som de flesta redan tänkt på, förutom vi. För vi är lite dumma. Så jag satt där och gnällde ett tag för alla dumma människor som trampade på mig och som blåste rök på mig och som visade sina buttcracks. Senare blev det trevligare och mycket roligare komiker på slutet dessutom.
Bilderna är inte superbra för jag orkade inte anstränga mig...jag hade kunnat gå fram och ta kort men jag orkade inte resa på mig. Så det är därför vissa är lite grusiga och sådär.

Det var dessutom Stockholm marathon igår, man ser några löpare på bron där på bilden. Hoho. Att de orkar i den värmen. Man är ju rätt dum om man springer 4 mil frivilligt egentligen. Jag springer Tjejmilen, det är fullt tillräckligt. Haha.

Kommentarer
Postat av: mamma annsan

tjejmilen det e inte illa det o klara av en sån prestation, känn dig stolt att du klarade av det förra gången o det va ju din första tjejmil då. Nu blir det lite svalt vatten under armarna o sen ut i solen...man e aldrig nöjd, snart gnäller man väl för att det e sol o sen för att det är regn o sen för att det e ......
kramar er båda:)

2007-06-10 @ 13:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback