Regnbild och paraplyönskan, dessutom lägenhetsprat



Ja, såhär hurtig har jag då inte varit idag i regnet, men jag har ätit nyttigt idag med, dock slank en ruta mörk choklad med hallonsmak ner, men bara en bit efter lunchen.
Det har regnat hela dagen så den har spenderats inomhus på jobbet och när jag kom hem så ringde Martin och sa att vi skulle kolla in området där vår lägenhet ska byggas. Så då fick jag gå ut igen - utan paraply. För jag äger inget paraply som jag gillar. När jag var liten hade jag ett grönt paraply som jag tyckte jättemycket om. Kanske ska leta efter ett grönt som minner om det.
Nu hade jag ju varit i det området förr, där lägenheterna ska byggas, men det var ju lite intressant i alla fall, att se hur allt var planerat, vilken utsikt vi kommer ha från fönstret osv.

Efteråt gick vi och pratade om lägenheten och hur vi ska göra, och vi ska spara pengar till insats och allt. Gick in en sväng på ica. Martin skulle hämta ett paket som var en present från hans jobb (en badhandduk, en kylväska, strandtennis etc) och jag skulle handla plastpåsar, som var slut hemma. Kom hem med två kassar, som vanligt. Köpte bland annat tomatpesto som jag hört ska vara gott.

Jag gillar inte att göra inlägg utan nåt kul att titta på så jag lägger in några egobilder. Det kan man aldrig få för mycket av. Hoho!



Kommentarer
Postat av: anna

MALIN!! detta var bland de häftigaste porträttbilder jag sett! Fan de hör hemma i Vogue!!
Du är bäst!
oc teckningen var underbar den med!
Jag bodde i sthlm ett år 2000-01, flyttade dagarna efter studenten.
Bodde ett tag i Enskededalen och sen i Fisksätra.
hoppas du har en bra dag gumman!
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback