My Aquarelle Dreams

Jag sitter i min gröna tantsoffa. Eller det var inte sant, jag sitter inte där just nu eftersom jag sitter framför datorskärmen och knapparar på tangenterna. Det låter knapp knapp om knapparna.
Och jag har ätit både glass och rabarberpaj (hemgjord givetvis). Jag har dessutom försökt mig på akvarellerna igen. De ska väl inte bara ligga där och skräpa tänkte jag. Men det kan de lika bra få göra, och samla lite mer damm...jag suger på akvarellmåleri.
Sen är jag ju så otålig också...jag orkar inte öva och överarbetar alltid alla mina grejer.
Men jag tänkte i alla fall visa vad jag gjorde nyss...men det är med en klump i halsen. Men så tänker jag som så...att jag har ju knappt några läsare, så vad gör det om jag visar nåt fult, egentligen? Ingen bryr sig ju nämnvärt i alla fall. My blogg is my personal blogg och det kommer den nog fortsätta vara. Så jag måste inte ha några krav på mig att vara perfekt. För det är jag ju inte. Jag förstår om några kanske hoppade till litegrann nu, när ni fick veta detta, men försök acceptera det. Hoho.



Nu ska jag fan öva lite mer. Och jag skiter i att mina figurer är lite sneda..vafan..jag ritade inte med blyerts innan...kanske ska börja med det...

Kommentarer
Postat av: Anna

ja..och jag blev precis så impad och grön av avund på dina akvarellkonst(er) som jag trodde! Lovely!!
Nu får du hålla igång det här!
nja nån kollektion har jag verkligen inte..ingla plagg sys ju upp "för min skull"...och inte en enda t-shirt/plagg är änu gjorda eller sålda...
men du är underbar!!
kram på dig min vän!
puss!

Postat av: AmandaB

Gud va duktig du är!

2007-06-02 @ 14:40:19
URL: http://amandabacktorp.blogg.se/
Postat av: anna

tack, kul att du gillade den också...och tack för de där orden min vän...hoppas du mår bra och har en skön söndag!
*Kram*

2007-06-03 @ 12:02:40
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback