Morbror Snus och hitechpass. Soundtrack: Manson


Nu har jag varit hos farbror polisen och fixat pass. Träffade morbror där också (han är polis och jobbade, hade vart och köpt snus på rasten). Det gick snabbt, smidigt och enkelt. Dock är jag lite osäker på hur fotot blev men mamma sa att det var såååå fint så. Vad ska hon säga??
Värsta hitechapparaten som man blev fotad av, den åkte antingen upp eller ner beroende på hur lång man var. Sen fick man kika in i en kamera som jag typ inte fattade att den fotade...så jag tittade in i den där lite konstigt. Jag hade planerat hur jag skulle se ut men det sket sig, så jag håller tummarna att det blev ok. Ska ju ändå ha det där satans passet i minst fem år??

Sen var vi upp till mormor och hämtade lite grejer innan vi smet vidare till Solna Centrum. Jag fick bort larmet från min tröja som jag köpte för en tid sedan, handlade en handväska, en scarf och en t-shirtklänning på h&m innan vi drog vidare till Rocks där jag köpte Marilyn Mansons senaste; Eat Me, Drink Me. Lyssnar igenom den nu. Känns bra hittills.
Jag såg ett erbjudande inne på en frisörsalong, köp tre betala för två på Tigis produkter. Men där hade mina pengar sinat tillräckligt så det bidde inget där...synd...men nu har jag typ inga pengar kvar denna månad så det är ju lite jobbigt sådär att det är två veckor till lön. Maaartiiiin, kan inte jag få liiiite pengar av diiiig?

Förresten så är grisen klar nu, det bidde lite dalagris över den. Sen är namnskyltarna på g också. Skönt.

Kommentarer
Postat av: Karin

vi bodde i georgiopolis, men åkte dit flera ggr:)

Postat av: anna

åh jag lyssnade på den mansonplattan i lördags =)
tyckte den var helt ok..gillar ju att se honom live =)
tycker du ska sitta är o äta bubbar med mig nu!
kram!

2007-06-11 @ 18:24:53
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback