Mammas mini-hippa



Igår mötte jag Sussi och Jenny vid centralen kl 12.50. Ja, till och med en minut innan utsatt tid. Vi vandrade till Åhléns och köpte lite fina plastblommor som mamma skulle ha i handen, så det fick bli lite blast...ehm...ja, det kan man också kalla det...plastblommor skulle jag skriva. Jenny & Sussi gömde sig lite fint sådär medan jag gick och mötte mamma. Vi gick ner till t-banan och så tog jag på henne en bindel för ögonen. Sen kom Sussi och Jenny och satte på resten av grejerna, fast de var knäpptysta, sa ingenting.
Vi åkte till Hornstull och gick hela vägen till Tantolunden utan att de sa något. De hjälpte till att leda mamma överallt, men var tysta fortfarande och petade på mamma då och då.
Sen satte vi henne i en stol i parken och så tog vi av bindeln för ögonen. Hon blev så glad så.
Det blev en mini-hippa för mamma igår. Bara vi fyra, lite vin och lite sallad. Sedan gick vi till en liten servering och drack en cider och åt lite nötter i solen.
Jag hoppas att mamma blev nöjd med dagen, det verkar så i alla fall. :)


Kommentarer
Postat av: mamma annsan

ja jag e så nöjd för den dagen, hade sååååååååå skoj med mina bästisar:)
kramkramkramis

2005-07-02 @ 07:25:50
Postat av: alltkretsarkringoss.blogg.se

verkar ha varit väldigt trevligt :)

Postat av: Malin

Jadå, det var en mycket trevlig dag vi hade! :)

2007-06-18 @ 00:14:55
URL: http://wilmapalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback