Fötter och rumpa

Inatt drömde jag att jag köpte jello, alltså sådant där dallrigt genomskinligt gelé i olika färger och smaker som säljs mycket i England och USA (antar jag). Jag läste bakpå innehållsförteckningen där det stod att det innehöll en massa E-n (alltså E20898, E34, E4089 etc, massa konstgjorda grejsimojser. De E-n jag skrivit här hittade jag på själv för övrigt..haha) och dessutom innehöll det både fötter och rumpa. Ordet rumpa var understruket till på köpet.
Känner mig inte sådär vansinnigt sugen på rumpa just nu. ;)


Kommentarer
Postat av: mamma annsan

ja tänk hur man kan få ihop det, jag drömde ju att jag skulle få 7500 kr i månan av ostindiefarar båten haha tänk om det ändå vore sant.
Puss o kram så ses vi imorgon då....hua:)

2007-06-15 @ 17:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback