Ett stort egoistiskt monster




Eftersom jag är ett enda stort egoistiskt monster så tänkte jag att jaaaa...det var ju ett tag sen (?det kan man ju ställa sig lite frågande till iofs?) jag lade upp lite egobilder. Så här bjuder jag på ett svartvitt potpurri av Malinbilder daterade 2005, sommaren då vi flyttade till Stockholm. Alltså, bilderna är tagna då (av mig själv) men trixade med i ps idag. Så det är lite samarbete 2005 och 2007 emellan där. Hmm. Well, håll till godo. Det är ju bara jag, så det kan ju inte bli värre egentligen. Sminkningen är också gjord av mig själv och även håret är stylat av Malinen. Det bidde rakt på dessa bilder...jajaaaaaaaa.
Nu håller jag på att gå in skorna (eller, jag sitter ju framför datorn men man ska inte märka ord) inför bröllopet så jag slipper få alltför ont. Har ju inte använt dem ännu och nya skor vet man ju hur de brukar kännas efter en halvtimme ståendes...


Kommentarer
Postat av: anna

stackare.. *ger lite ryggmassage* efter din jobbiga dag.
Jo jag kan visa vykorten i ett inlägg snart =)
mmm melon is da shit baby!
och angående det med att jag är smal..jag tycker ju du ser ut att vara det på de bilder du lagt upp..och precis som väljer dina bilde rmed omsorg..så gör jag det med mina som också döljer en hel del..
men du är vacker!
puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback