De bara sitter där och hänger

Nu har jag helg. Ja, jag är faktiskt ledig idag. Pluggandet ska jag börja med nästa vecka, jag kände att jag behövde ta igen mig lite efter att ha jobbat så mycket och varit sådär enormt trött.
Igår var vi på stan, jag och Martin, och shoppade loss. Eller...shoppade loss var kanske fel ord. Så jädra mycket shoppade vi ju inte. Jag köpte några nagellack, de flesta i små förpackningar för en billig penning.
Självklart fick lacket som hette Hong Kong följa med mig, för det är ju dit vi ska! Haha!

Dessutom köpte jag en klänning på rea, den jag kikat på hela säsongen men inte köpt för den har varit lite för knasig för mig egentligen. Det ser ut som jag har en liten gul påse på mig nämligen. Men den är väldigt skön och gullig så den tog jag hem. Den fick jag för 158 kr.
På Åhléns kollade vi lite på neccesärer som vi ju behöver inför resan. Alltid bra att kunna ha alla badrumsgrejer och smink samlat. Så Martin köpte en manlig militärgrön för män (haha, nej men den var fin!) och jag köpte en stor för badrumsprylar och en liten för smink, med rosor på - så tjejigt.
"Ja, du har nog blivit lite tjejig" sa Martin på vägen hem när vi satt i tunnelbanan. Jag har väl alltid gillat blommönster så länge jag kan minnas så jag blev lite förvånad. ;)

Jag köpte även ett par bikinitrosor eftersom jag förutsätter att vi skau bauda när vi är i främmande (nja) land. Och jag äger inte några bra bikinisar. Jo, nu då. Jag köpte ingen överdel för det får jag gå till specialaffärer för att kunna göra. H&M, Lindex, Kappahl...bikini...no can do. De där bikinisarna man kan köpa där sitter som små tyglappar på mina stora hängande saker och döljer inget och lyfter inget, och sitter bara där och hänger helt enkelt. Sååå...jag har köpt en sporttopp på Stadium (deras bikinisar kan jag inte heller ha) som jag har som överdel..Ja, så kul kan man ha om man är jag.

Kommentarer
Postat av: madde

marilyn =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback