A nice little spin



Fritid, vad är det? Just nu känns det som jag kommer hem och hinner inte slappna av. Även fast jag kanske har ett par timmar utan grejer att göra (fast jag egentligen borde göra massor) så tänker jag på allt som jag måste. Det snurrar runt i skallen. It's a nice little spin...
Jag kan inte påpeka för många gånger hur mycket jag längtar utomlands. Fast då kommer jag oroa mig för allt som är på gång här hemma...som till exempel intagningen till Konstfack..tänk om jag kommer in...då måste min mamma sköta grejerna och se till att ja-svaret kommer in och om jag inte hinner hem innan starten så måste mamma även dit och "vara jag ett tag" etc...och fåglarna ska vara ensamma hemma. Mamma ska vakta även dem, men hon kommer ju bara varannan dag och stannar ju såklart inte hela dagen så det blir mycket ensamhet för fåglarna. Tur att de i alla fall har varandra.
Mycket måste jag hålla koll på när vi är ute i vida världen...blä. Bilderna ovan får representera min olust inför alla måsten och krav och hållaredapågrejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback