Varning: Nudity!



Jag tänkte ha en slapparkväll med mina akvarellfärger och detta är ett av de två alster som mina händer skapade med hjälp av penseln. Jag måste ju säga att den inte blev så värst snygg. Men övning ger färdighet och jag vet inte alls varför jag bara kan (ta det där "kan" med en nypa salt) måla tjejer...måste öva mer på män. Den här fick ju väldans intressanta proportioner på köpet. Haha! Ja, men vafan, det är ju kul att måla. Och för att ha blivit målad utan att först använt blyerts, är den inte okej då?

Äsch, jag måste kanske gå en akvarellkurs.

Kommentarer
Postat av: moder

wow vilken getingmidja, du kan få måla mig så kan du öva på raka modeller som ser ut som hängbukssvin....
Haha
Kramisar

2007-07-05 @ 10:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback