Roda Loken

Lite intressant ar det att jag har fler lasare nu nar jag inte ar hemma och kan lagga in fina biklder och sant. Nu skriver jag ju bara trakiga saker om resan ju, inga bilder ens. Haha. Naja, bilder kommer nar jag kommit hem, det ar lite svart med sant har.
Nu menar jag inte att jag har varsta besokarantalet, men ungefar tio fler per dag an jag brukar ar det. Och det ar ju lite kul iofs. Fast ingen sager nat. Alla smyglaser bara och gar sedan vidare. Det ar lugnt, kann ingen press. ;)

Det finns whitening cream bade for man och for kvinnor, kanske nat for mig som annars ar blek men grisrosa..finare att vara vit i sadana fall. Haha.
Imorrn ska vi aka in till Patong en svang har jag bestamt. Jag maste shoppa, det suger i shoppingtarmen! ;) Dessutom har de flest restauranger dar sa vi kanske hittar nat mer intressant i matvag. Annars har vi en liten favorit har pa Karon, som heter Roda Loken, fast pa engelska da. Later bara mer kul pa svenska tycker jag. Roda loken. Haha. Alltsa, den heter Red Onion. Det har inget med tag att gora.

Kommentarer
Postat av: mamma jansson

Idag duschade Rocki, synd att jag inte knäppte kort, hon höll upp vingarna precis som att hon ville ha vatten under med...hahhaa renlig hon:)De andra ville inte duscha o Rocki va alldeles dyngsur sen det bara rann vatten om henne, hon tittade så konstigt på mig när jag slutade precis som om hon ville att jag skulle fortsätta. Det har varit jättevarmt idag, kanske därför hon ville ha vatten på sig, imorgon ska jag till er igen o fixa en sak ja ni får se sen när ni kommer hem, ja om ni ser nåt vill säga:)Tänk vad fort det går egentligen, snart kommer ni hem:):)
Men då e jag på landet ju...jaja vi får väl ses sen då. Va rädda om varann puss o kram från mej

2007-07-26 @ 19:58:17
Postat av: barbro

Idag har det som mamma Jansson sagt varit jättevarmt. Vi har gått runt Skeppsholmen och en bit på Kastellholmen och sett några stora båtar. I morgon blir det nog Tin-tin på Sjöhistoriska museet. Ha det!

2007-07-26 @ 21:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback