Mane ensam idag

Idag har jag haft min lediga dag eller vad man nu ska kalla den. Martin har varit ute pa havet nu i ett antal timmar och jag har hunnit ata en ensam lunch och last ett par kapitel i boken, samt sett en halva Harry Potter pa hotellrumsteven. Har nere vid datorn visas nagot skumt humorprogram som jag inte fattat vad det gatt ut pa..en man torkade sig i rumpan med en kvist och nu ar det en annan som tuggar i sig chips (?) till musik..??
Jag funderar pa att ga till affaren och inhandla ett block och lite pennor och sedan satta mig och rita lite, antingen pa rummet eller ta en dricka har nere. En annan ide vore att forsoka hitta information till min tenta, men jag kom pa att det ju kanns lite meningslost eftersom jag inte minns ett skvatt av vad som skulle inga i tentan..sa jag far vanta tills jag kommer hem.

Var in pa studera.nu och fick dar veta att den 9 augusti kommer det komma ett besked om urval 2.....huga...sa da ar det det avgorande ogonblicket i mitt liv for fan. Fast en del av mig vill hellre vanta ett ar, jag borjar bli mer an lovligt nervos nu..for att plugga i 4-5 ar...utan storre inkomst an 7000 i manaden..om jag har tur.
Fast med mitt lilla onskade foretag sa kanske det gar att fa in ett par tusingar extra varje manad..sen har ju Martin lite extra inkomst varje manad..det kanske gar...hum hum. Varfor ska man alltid vara orolig for saker for?

Kommentarer
Postat av: mamma Jansson

Hej på dig Mane:) jag har väntat på att det ska dyka ner ett kuvert från skolan men nu vet jag att det kommer den 9 kanske. Hoppas det gick bra för martin o att det blev ett bra dyk, va till fåglarna idag igen o där va det bara fint. Men ingen vill sitta på mitt finger:( Ska hälsa så mycket från mormor, hon åker till finland runt den 11 så det dröjer innan du får träffa henne då. Må gott Kramisar

2007-07-30 @ 13:35:46
Postat av: Jenny

Hejsan! Ni verkar ha en riktig toppensemester! =) Min börjar lida mot sitt slut, sista veckan nu =( Och vädret har ju inte ju vart nån höjdare, regn hela tiden känns det som.. Men det är väl kul för er att höra ;) Man får smeta på sig lite brun-utan-sol innan man åker till jobbet ;) Ha en fortsatt trevlig resa! =D Kram kram!

Postat av: barbro

Åter hemma efter 11 nätter i Stockholm. Skönt att komma hem, men efter en stund blir det lite tomt - vad ska vi göra nu då? Sitt inte på hotellrummet och uggla vetja! Iden att köpa block och pennor var väl bra! Kanske kommer någon turist förbi och vill köpa en teckning!

2007-07-30 @ 19:05:35
URL: http://balil.blogg.se
Postat av: anna

ja pengar pengar..ständigt detta orosmoln med pengar *suck*
mm blir allt mer och mer sugen på att flytta tillbaka till sthlm..
till dig =)
hihi
kram

2007-07-30 @ 20:23:05
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback