Magkramp efter bankbesök

Jag och Martin har precis varit på banken och pratat om lån. Vi hade ju själva räknat ut att det inte var att tänka på att köpa den lägenhet vi hittat, så nu fick vi det bara bekräftat igen. Som det är nu så har vi typ mycket över varje månad...om vi köper lägenheten kommer vi ha typ jättelite över varje månad...och det är inte kul...alls. Så vi har i alla fall fått prata om grejen, och det lär man sig mycket av. Dessutom fick vi veta hur mycket vi kan låna om vi ska kunna klara oss hyfsat varje månad. Och det är också bra. Men vi ska fortsätta kolla på byteskön tills vidare, och vänta med köp ett par år i alla fall. Lika bra det. Jag trivs ju faktiskt rätt bra med att kunna köpa lite kläder varje månad och inte behöva snåla på matkontot.

Jag var tvungen att ta t-banan hem snabbt när vi var klara för jag fick magkramp. Sen fick jag springa på toaletten på en gång när jag kom innanför dörren. Intressant för er fem läsare att veta? Haha. Nej, men jag har problem med min mage, den blir ledsen när jag äter ibland. Det är olika grejer den reagerar på, inte bara en sorts livsmedel utan alla möjliga. Dessutom kommer krampen bara ibland, inte alltid.
En gång fick jag kramp på Arlanda när vi skulle flyga ner till Ronneby. Då låg jag bara på golvet och skakade och kunde inte stå upp alls. Det gjorde så ont. Då ropade de ut i högtalarna och frågade efter en läkare. Det fanns en som skulle med ett flyg men han hann kolla till mig. Haha.

Kommentarer
Postat av: Carin

Vad jobbigt att du har såna problem med magen. Låter inte alls roligt. Tråkigt att det inte blir nåt med lägenheten men förstår att ni inte vill hålla på att snåla varje månad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback