Bery bery interesting

Idag har det regnat.
Vi kollade pa Liar, Liar pa hotellrumsteven och laddade over bilder fran kameran till Ipoden, det tog tid. Det var 750 bilder. Jag ville lagga over dem dar for Martin ska ta med kameran imorrn till dykningen och omn det hander nat med kameran ar alla vara bilder fran Hong Kong och allt puts vack, sa jag ville forsakra mig om att de lag pa en annan plats ocksa.
Efter att vi gjort detta, for er sa intressant att lasa, sa gick vi ner och at mat pa Mermaid. Vi skulle egentligen atit pa Loken men det gick inte att ta sig dit pga stortskuren som foll, sa vi sprang tre meter fran en dorr till en annan och at dar istallet. Blev blot i alla fall pa den lilla biten, tank om vi gatt "anda" till Loken? ;)

Sen gick vi och kopte vatten och godis och glass, samt tva kuddfodral pa Big1, en affar. Kuddfodralen gick loss pa 20 spann styck, 200 baht. Vi tankte att vi kunde sla till! ;)

Sa har intressant har alltsa den har dagen varit. Inte sa mycket alltsa.
Morgondagen far jag spendera ensam och jag tankte faktiskt forsoka sitta har och lasa lite om den dar boken av Anthony Giddens som jag ska skriva hemtentan pa. Om jag hittar nat pa natet vill saga. Annars kanske jag bara sloar och ater glass. :)

Kommentarer
Postat av: mamma jansson

jag ska o hämat mitt pass imorgon jag o även ta en sväng till mormor, sen åker jag till fåglrana igen för jag tänkte va hemma tisdan. Hoppas du får en bra o fin lugn dag uatn Martin då o att han får ett bar o fint dyk:)
kramisar på er

2007-07-29 @ 17:11:05
Postat av: madde

hej.
vaffö får du spendera morgondagen själv?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback