4:e reserv

Här sitter jag och känner mig dum. Jag fattar inte hur jag ska göra för att föra över bilder från den nya kameran till datorn...så jag får glatt vänta till Martin kommer hem, och han som ska jobba över och allt, kommer inte hem förrän sent.

Fick idag veta att jag är 4:e reserv att komma in på utbildningen jag sökt (Bildlärare på Konstfack), så nu ska jag bara vänta och se om jag har tur eller ej. Har jag tur blir det en himlans massa omställningar. Jag måste först och främst försöka övertyga CSN om att jag ska få studielån.
När jag kommer hem från semestern får jag jobba stenhårt en vecka med tentan jag har kvar från sociologin så får jag fem poäng där. Dessutom måste jag säga upp mig från mitt fasta jobb...och det är nog det värsta. Precis när jag fått fast och kommit in i det och trivs bra med min brukare...så måste jag sluta. Jag hoppas att jag får vara kvar som vikarie. Kan ju kanske hoppa in nån kväll eller helg om det behövs ibland.
Men jag ska ju inte ta ut något i förskott, det är ju ändå tre före mig i reservkön...


Kommentarer
Postat av: mamma jansson

håller tummar o tår att du kommer in på skolan, det är du värd.
Kramisar

2007-07-13 @ 10:34:46
Postat av: Jenny

Åh så kul! Då är ju chansen ganska stor ändå att du kommer in! =D Synd på jobbet dock, dom går inte med på att du tar tjänstledigt? Ha en riktigt trevlig resa nu!! =D Må så gott! Kramisar från mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback