T-banestopp

Idag var det stopp i tunnelbanan på morgonen när jag skulle till jobbet. Martin fastnade i Björkhagen och jag kom inte ens från Skarpnäck. Men jag hittade en ersättningsbuss kl 08.30 och tog den. Den kunde inte ens lasta på alla som ville med (eftersom det var en hel del folk som inte kommit någonstans) så det var massor av folk som fick stanna och vänta på nästa buss som säkert kom rejält sent den med. Martin klev på i Björkhagen på samma buss som jag, fast jag klev av där för att lämna lite plats. Jag vinkade till honom litegrann genom rutan när jag hade klivit av.
Jag jobbar i Hammarbyhöjden så jag gick den sista biten. Klockan 09.00 var jag på jobbet, bara en timme sen trots allt.

Dagens ego och en Martin:

61270-92
61270-91

Det är meningen att jag ska se rolig ut på den gröna fina bilden.

Kommentarer
Postat av: madde

ååh..en malin OCH en martin =OD

2007-01-04 @ 21:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback