Jag är frisk

Jag är på pysselhumör.
Det är synd, för jag orkar inte pyssla. Idag har jag huvudvärk och ont i magen. Haha, vad ovanligt.
Jag var i varje fall till doktorn imorse. Jag fick tips om en "stressgrupp" som träffas ett par gånger och pratar om sin stress och liknande. Det är en leg. psykoterapeut som håller i det och det är ju genom vårdcentralen så det verkar seriöst. Hon skulle skicka en remiss till den här psykologen så skulle jag få träffa henne för "konsultation". Hon sa att allt det jag beskrev var väldigt vanligt och att det är jättemånga som kommer dit med samma problem nuförtiden. De som varit med i detta förut var mycket nöjda sa hon också.
Mina prover var dock bra, sockret, levern, blodplättar, ja allt var jättefint sa hon. Så egentligen är jag frisk som en nötkärna, det är bara stressandet som gör mig sjuk. Kändes i alla fall skönt att höra att jag var frisk - egentligen.

Jag pysslade lite snabbt i photoshop och lade lite färg på en gammal teckning. Dock orkade jag inte skugga eller något, så den fick bli lite sextio-sjuttiotalsinspirerad istället.

61270-109

Kommentarer
Postat av: madde

tuttisar!! :D

2007-01-30 @ 02:32:50
Postat av: madde

men d va skönt att höra att du e frisk trots allt...trots magen =\

2007-01-31 @ 19:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback