I'm done with my poopcans

Nu har jag gjort iordning mina små bajsburkar. I förrgår skedde det. Det var inte särskilt trevligt måste jag säga. Jag vet inte, men bajs är något jag har väldigt svårt för. Människor kanske inte brukar ha problem när det är ens eget, men jag har tydligen det.
Folk brukar ju inte ens tycka att deras egna pruttar luktar illa. Jag brukar (tyvärr eftersom jag verkligen skulle behöva släppa ut lite ibland, faktiskt...har problem med min mage) inte prutta särskilt ofta. Men när det väl händer så luktar det sällan något alls. Men OM det mot förmodan skulle göra det så brukar jag inte direkt säga "Mmmmm, riktigt supernajs".

Jag sitter här på min lediga dag, har huvudvärk och fryser, samt är jättetrött. Somnade vid halv tolv igår och gick upp kl 11.25 ungefär idag. Ändå är jag helt förstörd. Jag börjar bli rätt trött på att vara trött.
Men Martin ska gå och handla lite till tacosmiddag och så måste vi baka muffins...jag har verkligen varken ork eller lust, men måste.

61270-107


Flugor gillar bajs.

Kommentarer
Postat av: madde

vaffö e du tvingad att baka muffins?

2007-01-21 @ 19:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback