Ja men det är ju självklart...

Sitter och svär och lyssnar på Manson. Ja, när man är nöjd med sin skiss och har modet att sätta igång med ett av porträtten...då blir det bara skit av allt.
Jag hade dukat upp ett helt bord med prylar för att måla och greja.

61270-116

Tappar lusten, men ska prova igen om ett tag. Jobbigt att jag inte har någon bra lampa där jag sitter bara. Får försöka fixa en.

Mitt nya halsband med lilla Tingeling gillar jag iallafall jättemycket.
61270-112

Köpte lite andra smycken på rean nyligen:
61270-113

Och så kunde jag inte låta bli denna:
61270-115

Ville köpa en till klocka, får se om den finns kvar imorgon, så kan jag kanske köpa den efter spinningen.



OBS! Alla bilder jag använder i min blogg är mina egna. Se men inte röra, alltså!

Kommentarer
Postat av: Carin

Var har du köpt Tingeling-halsbandet? Det är verkligen jätte fint.. :)

Postat av: Jenny

Har du börjat på spinning?! Vad kul, vad tycker du om det? Jag har haft ett litet (!!) uppehåll men har bestämt att jag ska börja igen :)

2007-02-05 @ 21:58:42
URL: http://www.spinningjenny.blogg.se
Postat av: madde

superfina smycken =D

2007-02-06 @ 10:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback