Julbabbel och bloggnederlag

Aktiviteten på bloggen sjunker när man är borta och firar högtider. Hoho! Ja, jag har tyvärr inte haft tid att skriva något och kommer inte heller att ha den tiden idag. Idag sov vi till elva och vid tre ska vi till min mamma och byta lite julklappar.
Först ska vi käka lite julfrukost/lunch hemma.

Igår var det i alla fall lite julafton. Vi var uppe med tuppen klockan 06.30. Då hade vi lagt oss 01.30, så många timmar blev det inte i drömmarnas värld då. Jag var alltså jättetrött hela dagen igår, vilket var lite tråkigt eftersom jag ju faktiskt inte har lust med trötthet på Julafton. Men men. Det gick ganska bra ändå.

Jag kanske lägger ut lite bilder imorgon eller så från julafton, om det blev några värda att visa.

På torsdag åker vi sedan upp till Sundsvall så jag kanske inte kommer att kunna skriva här förrän på söndag igen. Jag vet, det är ju helt hemskt att jag inte kommer att kunna uppdatera den här välbesökta lilla bloggelibloggen.

Jag fick två skivor med Nicke Lilltroll av Martin i julklapp. Woooo! Nu kan jag lyssna på "mossa mossa" när jag vill!

Kommentarer
Postat av: Barbro

Hoppas du tar med dem, så vi får lyssna och minnas.

2007-12-27 @ 10:44:32
Postat av: Anonym

Äsch, glömde lyssna på Nicke Lilltroll!
Hoppas ni fått lite mat i er nu 30 min paus tycker jag var snålt, men nu har ni kanske fått något till livs.
Det var trevligt att ha er här!

2007-12-30 @ 20:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback