Jag inväntar kräksjukan

Imorse var jag trött och hade ont i halsen samt var täppt i ena näsborren. Då såg jag ut såhär:




En tjej i klassen fick magsjuka idag, så nu väntar jag bara på att bli däckad. Troligen blir det inatt eller imorgon. Jag blir smittad på en mils avstånd så det är bara att inse...

I söndags bakade vi lussebullar och drack glögg. Martin hade russin i sin glögg men jag har aldrig nåt i min glögg för jag gillar inte russin och tycker inte det är så jättegött att tugga mandlar när jag dricker något. Jag dricker min glögg ren. ;)



Medan jag nu inväntar kräkningar (sorry, alla känsliga läsare) och magont samt vätskebrist ska jag ligga i soffan och se på tv, kanske dricka något men jag vågar ju fan inte äta middag... Ja, när det kommer till kräksjuka så är jag extremt hypokondrisk! Jag veeet!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Halloj!! Hoppas verkligen att du slipper få någon slags kräksjukdom.. :) Men om du tror att så blir fallet så.. KRYA PÅ DIG!! :) kramis

Postat av: anna

hej snygging!

jo du..jag kommer till stockholm på blixtvisit.!

2007-12-05 @ 13:08:17
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: mamma jansson

Yippie nya modemet hämtat o instalerad o äntligen kan man va ute på nätet igen, tänk vad man vänjer sig med nätet, en slags drog!!
Hoppas verkligen du inte blitt sjuk, men du brukar ju ha oturen att smittas bara du hör nån bli sjuk.
Imöre ska vi till myrorna o kolla möbler till Elsa o så får vi väl se om det blir gardiner med mönster;)
Ha de så ses vi lördag då om du e frisk.
Kraaaaam

2007-12-05 @ 18:12:27
Postat av: anna

jag tror att jag kommer få det underbart..det måste jag få efter dennna usla dag.

kram

2007-12-06 @ 00:15:21
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: frasse

mäh du har juh jeans på dä!!! fan va fiiint!

2008-02-04 @ 22:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback