FjortisMalin uppdaterar sig

Mossa mossa!
Det var ett tag sen! Hur har ni det? Jag har det rätt bra här i min datorhörna. Jag fixade den i fredags för jag orkade hålla på och sitta obekvämt i soffan med datorn. Fast nu kan jag ju det ibland om jag vill, men jag har ändå en egen plats för datorn. Det är i och för sig vårt balkongbord jag har nu, och till våren vill vi ha det på balkongen igen så jag hoppas att det bord jag vill ha finns senare, efter jul.



Jag har mått lite dåligt den senaste tiden, inte för att det förvånar men i alla fall. Trodde jag fått magsjukan där och hade jätteont i magen och trodde att jag skulle kräkas hela natten men sen somnade jag. Så jag slapp kräksjukan för denna gång. Dock har jag haft mycket konstig mage (konstigare än vanligt) i helgen...

I fredags kväll var vi till Orionteatern och såg på Carl-Einar Häckners show "Pusseldrömmar". Man fick skratta mycket, tack för det Carl-Einar! Det är ju lite av en tradition för mig att kolla in någon slags Carl-Einar-grej varje år. Detta var årets. Och det var inte illa det! Jag fick en autograf också, i boken jag köpte..så nu har jag två autografer och flera foton. Haha! FjortisMalin deluxe! Ja, men Jonas (Gardell) och Carl-Einar...man måste ju bara älska dem. Och få vara lite fjortis, eller hur? Jag vet att jag är 26, men man måste få vara barnslig ibland, sånt där är viktigt!

61270-1018
Carl-Einar posar för mig när jag fotar. ;)

På lördagen fick jag följa med Martin på inflyttningsfest hos en gammal gymnasieklasskompis till honom (som han inte träffat sen dess). Det var rätt okej, god mat och dricka. En av gästerna var en tjej som jag, direkt när hon kom in genom dörren, kände igen enormt mycket. Jag frågade till och med vart jag sett henne förr men hon bara skrattade åt mig. Så jag vetefaaan vart jag sett henne. Nåja...

Innan vi var på denna fest hade vi pepparkaksbak med Oliver. Mamma var här också och vi bakade pepparkakor som vi dekorerade med mininonstopar, kristyr och olika slags strössel.

I går var det andra advent och istället för att göra nyttiga saker som att måla om väggen och meka ihop skrivbord så slappades det mest hela dagen. Jag försökte fixa lite julkort som ska skickas men jag blev bara missnöjd så vi får se om det blir några kort överhuvudtaget i år.
Vi åt lite B&J-glass och såg på tv. Ja..vi glömde glöggen för fan!


och så kom de obligatoriska egobilderna på plats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback