Yo yoyo's!

När vi var i Thailand fick jag äntligen tag i mina älskade Yoyo's!



Jag hittade liknande godis i Hong Kong också, i en godisaffär som hette Okashiland (www.okashiland.com) och på 7/11 bland annat. Det verkar som detta slags godis är poppis i Asien överhuvudtaget. Wonder varför. Just nu är det inte så mycket av mina Yoyo's kvar eftersom jag givit några i present, och bjudit på en del igår när min bror, Oliver och min brors tjej Anna var här.
Jag gav Oliver sin present igår, en påse med blandade leksaker (dinosaurier och en groda man spelar på, som ett instrument som låter som en groda som kväker) och godis. Han var speciellt förtjust i pizzagodiset (går att köpa i Sverige också) och sa: "Är det pisseliet som gjort den?"
Han verkade nöjd och sa att han älskade allt som var i påsen! ;)
Min bror fick tre halsband av olika sort, men jag vet inte om han gillade dem. Han sa tack i alla fall. ;)
Dock gillade han inte alls duriankolorna. De spottades ut! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback